Nordatlantisk Gymnasieklasse (NGK) er et tilbud til elever fra Danmark, Færøerne, Island og Grønland, som gerne vil opleve Nordatlanten, imens de tager den almene studentereksamen (stx).
Jeg har lavet deres visuelle identitet, og fået skabt et stærkt udgangspunkt for markedsføring af NGK.
Udover et effektfuldt logodesign har jeg lavet annoncer og webbannere til blandt andet JyllandsPosten og Politiken, flyers og en hovedbrochure, TV reklamer til KNR (grønlandsk tv) og reklamer til visning i tog.
En super spændende opgave at have være med til at skabe …
Nordatlantisk Gymnasieklasse (NGK) er skabt ud fra et ønske om at binde Nordatlanten tættere sammen også på uddannelsesområdet. I målgruppen er unge fra Grønland, Danmark, Færøerne og Island – og deres familier.
Med KATAPULT reklame ombord har NGK fået en stærk visuel identitet, med et tydeligt fokus på det nordatlantiske og kreativt nutidigt logodesign som det bærende element for vores grafiske strategi til NGK.
Nordatlantisk Gymnasieklasse er et HELT nyt tilbud til alle unge, der søger en ungdomsuddannelse. Det har derfor været vigtig for os at NGK står stærkt og tydeligt, også i sin grafiske form. Med hjælp fra KATAPULT reklame har vi fået et professionelt, nutidigt og moderne vifte af produkter vi har brugt i brochurer, annoncer, aviser, tv-reklamer og de kampagner vi har kørt med NGK.
KATAPULT leverer en positiv atmosfære til arbejdet med kampagne processerne. Fleksibiliteten bureauet giver, er afgørende for vores succes.
Lotte Mundus, Gribskov Gymnasium